fredag 18. mai 2012

Snørr..

Hva er poenget med dette lissom? Endelig begynner ting å løsne litt også våkner jeg med kaktus i halsen hele veien opp til det hodet som føles som en medisinball med store mengder snørr inni.. Møkk!

Planene i dag var draaaaag på sinnataggen, men jeg veit ikke om det er så lurt likevel. Ut skal jeg, men kanskje det blir rolig langtur i stede da, siden kroppen krangler igjen..

Unga har rigga seg til i stua med dyner, film og frokost. Jeg tenker jeg blir i senga en stund til..

Mye morsomt som skal skje framover, så det er bare å bli frisk fort.
Tirsdag er det runde 3 av UCK karusellen og onsdag er det Re.tempo`n. 3 mil lagtempo. Planen er å kjøre sammen med Thrude og Anny.
Neste da er vel Eidsvoll.. Tempo det også. I ei løype jeg liksom skulle trene sååååå mye i. Har jo blitt noen turer og det er fortsatt noen ledige dager igjen, men noen ganger lurer jeg virkelig på hvor tia blir av..


17. MAI FEIRING:




















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar