lørdag 26. mai 2012

ærre muuuulig lissom...

Eidsvollrittet dag 1:
...Gikk rett og slett rett i dass. Hva skjedde?
22 km tempo. Tempo, jubla jeg...jeeeee, hurra, jippi. tempo er det gøyeste jeg veit.. eller var det i fjor?
Ca haveis lå jeg ca 1,30 bak..ååå, så bra lissom..
Fikk beskjed om å ikke gå noe særlig over terskel før "Dalstasjonbakken"...derfra er det flatt inn og jeg skulle liksom klemme på bortover der da...men jeg skulle visst ikke lenger enn dit jeg. Kjeden datt av..vanligvis er det jo bare å gire den på igjen, men ikke i dag..den kjerva seg ånkli og det ble bråstopp..måtte av sykkelen og få den på. Barnslig-Monica fikk vilja si og jeg brøyt der..
Uansett er det møkkakjipt å ikke få det til..
I mårra er det over 60 jenter som stiller til start og jeg skal kose meg.





Ble sint og gikk rett i kjellern et øyeblikk.. Dro hjem...





..til glade bade-barn..og en kald øl på veranda`n...




..Ønsker rett og slett meg selv lykke til i mårra. :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar