mandag 7. mai 2012

Medvind fra alle kanter!!!

Jaaaaa.. Endelig, jippi, hurra..
Klapper meg selv på skuldern og takker for en super sykkeltur og ønsker samtidig go`følelsen hjertelig velkommen tilbake.
Sol, Tiesto og lett  medvind fra alle kanter var det som skulle til. Nå er drittperioden over og jeg gleder meg til UCK-karusellen. Ikkeno mer tull nå.

Har lært endel de siste mnd om hva kroppen min tåler og ikke i forhold til treninig. Har ikke lyst til å kalle meg overtrent, men tenker at feiltrent kanskje er et dekkende ord.. Totalbelastninig, mangel på hvile, formtoppforsøk i januar osv osv.. driter egentlig i det nå. Er nemlig helt, helt sikker på at jeg er på vei opp igjen. Jeg skal dit jeg var i fjor og enda litt lenger!! Gidder ikke dvele mer ved dette, for nå skal jeg framover..bare en liten ting. Veien opp fra kjellern blir uendelig lang med tre knekkebrød pr dag.. Formen kom tilbake med normalt matinntak gitt..(oj, så rart...-koko) Først merka jeg at beina begynnte å virke igjen, så så jeg på pulsklokka at ikke den heller oppførte seg rart lenger...også i dag, noen uker seinere kom lysten til å sykle tilbake også. Sånn derre ekte glede liksom, ikke bare trene fordi jeg må. Det har vært det som har plaget meg mest denne perioden. Det at jeg ikke har brydd meg.. Latt ritt passere uten å delta, brutt ritt og kjørt dårlig med vilje for å bevise for meg selv at det ikke er noe vits i å prøve mer..
Nå er jeg ferdig med å syte og klar for å gjøre det som skal til for å nå de hårete målene mine for sesongen..

Har starta oppkjøring til alt mulig nå..og det er en tøff periode jeg har foran meg. Mye foregår på temposykkelen..Er ikke helt fornøyd med innstillnga på den enda, så jeg bruker landeveissykkelen enn så lenge.
Det går i tempodrag med fokus på puls, nye tempodrag med fokus på fart og teknikk osv.. også roooolige turer da. Liker rolige turer. Veldig uvant og vondt med disse pulsøktene. Har pressa veldig lite på pulsen i det siste..men nå er det på tide å ha det vondt igjen.

I går fikk barna bestemme og da ble det tur til teknisk museum.. Henriksen produserer like mye watt som mora si, gitt..
Lampa lyste i allefall like fint på begge to.


Han er dypt konsentrert og hun er opptatt av å se bra ut på bildet.. hehe..


Var visst barnas dag i dag også, så da ble det sykkelskole.
Knallbra opplegg i år også!!

To veldig fornøyde små troll som ligger  på lading nå..

Det skal jeg også nå, snart ny rekord i være seint oppe nå gitt..ikke bra.
Fortsatt litt i lykkerus etter turen i dag.. makan til god opplevelse.
Alt stemte..puls, bein, hode og humør.. 
Sykla med 2xU buksa. Er ikke så opptatt av om den virker sånn eller sånn...den er veldig behagelig å ha på, så jeg bruker den. Jeg kunne egentlig tenke meg å sykle naken (i hvertfall i kort-kort) og denne buksa er faktisk det nærmeste jeg kommer. Føles som ingenting og det strammer ikke irriterende rundt kneet eller noe.


Ladetid



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar