lørdag 12. mai 2012

kommer formen snikende tru?

Føler jeg er i rute med trimmen nå.. Ikke hver dag jeg gleder meg like mye akkurat, men det blir mindre og minre surving for hver dag nå. Kan hende det er fordi jeg merker at formen er i ferd med å bli bedre. Den store testen er på tirsdag..

Det går i hundre for tia..
Tirsdag var jeg med på UCK karusellen. Burde holdt meg hjemme, for makan til muggen kjærring skal du lete lenge etter.
Veit ikke hvorfor, hadde bare ikke lyst til å være positiv..


Runden var 55km eller noe sånnt.. Gikk greit fort fra jessheim til Dal og jeg satt fint med uten å bruke noe særlig krefter. Jo plasserte meg der jeg skulle være og hjalp meg masse. I rundkjøringa på Dal får han foran meg litt grus under hjulet og sklir litt.. Frøken Storhaug får panikk og er plutselig heeeeeelt bakerst i feltet..jeg kunne etter noen km med mer eller mindre tapre forsøk på å hekte meg på igjen bare vinke hade til hele dritten.. Jeg turte ikke kjøre fort nok NED og borte blei dem. Resten av turen ble en kamp. Kom tilslutt inn noen minutter etter de andre med en snittfart på 35..
Drittunge som jeg er, småjogga jeg bort til bilen og forta meg hjem uten å snakke med noen..

Onsdag var alt glemt og jeg ble med henrik på trening. 1.trening med racersykkel. Sykla bort til gangveien ved mogreina kirke og skulle øve på å ligge i "felt". 4 og 4 sammen. Fikk være med å lede den ene gruppa. Veldig morsomt å se hvordan de små håpefulle tar til seg alt som blir sagt og faktisk gjør det de får beskjed om. Så ivrige og uredde. Kjempeflinke alle sammen. Det kommer til å bli en bra gjeng det der. Tirsdag er mange av dem påmeldt sitt første temporitt. Megamila. Det gleder vi oss til!!

Torsdag var det på tide å lufte sinnataggen for første gang. Det sprutregna, men som jeg har sagt noen ganger nå: Det er detta som skiller møkka fra dritten. Bare å kle på seg ull og komme seg ut. Ble med Grim fra skedsmohallen. De andre kjørte rulle og jeg surra for meg selv.. Brukte noen km på å bli trygg på sykkelen.. den er mer vinglete enn den jeg hadde.. veldig sårbar for vind og forbipasserende lastebiler... Kom oss ut på fine oversiktlige veier ut mot..hoho...aner ikke hvor vi var jeg, men fint og flatt var det jaffal. Fyttikatta for en sykkel jeg har fått. Gikk fort gjore den også.. Ble 6 mil i regnværet. Var litt stiv i nakken etterpå, men VELDIG forrnøyd!!

Veldig gøy at det funka så bra med den nye sykkelen, har jo i grunn vært litt bekymra for det..
Tirsdag er jeg påmeldt på megamila og selvom jeg veit at formen ikke er på topp, så vil jeg jo gjerne.. har satt meg et mål om å komme under 14.45..noe bedre kan jeg ikke forvente pr akkurat nå.

...jeg og sinnataggen skal nok få det til!

Vann som datt ned fra lufta i dag og, men nok en gang bare å kle på seg og komme seg ut. Ble 5 mil i dag. Hege, Heidi, meg og sjefen.. Rolig tur med 103 i snittpuls.
Treningsfri i mårra og Fuji lagtempo på Søndag..Kanskje jeg skriver om det seinere, eller kanskje det rittet går rett i glemmeboka sånn som tirsdagens UCK... Vi får se.

Nå er det ladetid...





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar