lørdag 19. mars 2011

Hærlig!!


Oj oj oj... for en fantastisk sykkel jeg har.. Ikke bare er den dritfin, men den er jo helt rå å sykle på også.
Den som sier lykke ikke kan kjøpes,,ja den juger rett og slett.
Gleder meg til denne irriterende snøen blir borte.


I kveld var jeg kjempeheldig å få være med til stangehallen sammen med Ottestad en gjeng fra den nye klubben. 

Tok med Hege og Pia også. Både Hege og jeg hadde jomfruturer med sprett nye sykler og begge to er superfornøyd!!
Pia må ha trent godt i vinter, Hu så ut til å være i storform og har forhåpentligvis en knallsesong foran seg.
Vi hadde det kjempegøy alle tre. Tusen takk for at vi fikk være med.

For å være helt ærlig syns jeg det var litt skummelt... mye folk på alle kanter og veldig kort bane..følte jeg måtte svinge hele tia. Etter noen runder gikk det fint og tia gikk altfor fort.. Hadde ikke lyst til å stoppe.
Gode bein og helt fantastisk sykkel... sukk!






Nå er det helg og jeg hadde tenkt til å få mange timer trening...men nå er jeg ikke i form i det hele tatt.. skal sove litt og våkne frisk og rask i mårra.. Akkurat nå er jeg bare kvalm og ekkel.

En ting til helt til slutt... Åååååhh, for en deilig sykkel! Tusen tusen takk!!

God helg :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar