tirsdag 8. mars 2011

:o)



Fikk til en fin tur i sola i dag også. 1.30 ble det.. møtte opp svett og fæl på møtet på sykehuset..men det måtte jeg.. jeg er jo tross alt på treningsleir.. :o)
Kjørte hardt i dag sånn jeg planla..eller..jeg prøvde i allefall, men det var ikke så lett å komme opp i puls med lår som ikke ville samarbeide før etter en time..og da var jeg på vei tilbake.
Klarte å irritere damene med hundene tror jeg..de så stygt på meg da de måtte ta alle de små "dottene" sine for i bånd for 4.gang..
hahaha

Resten av dagen gikk med til "sykehusting" og Henrik-aktiviteter..
Vi har akt og basa i snøen, gjort lekser, sloss og vært på sentret.


Ble en tur på "bamsefabrikken".. så nå ligger sinnataggen og sover med en politiape.




Egentlig ikke så sint lenger heller ser jeg..

Sånn ellers prøver jeg så godt jeg kan med denna maten da.. tror det går ganske greit og at jeg når målene mine til den datoen jeg har satt. Vekta går ned!!
..men det er tøft og jeg er mye sulten for tia, men det er motiverende å få det til. Hurra!! Jeg er flink.



..men jeg er veldig glad det ikke er Ultra butikk i nærheten av Dal da.. Så mye morsom og fristende mat og annet tull til å stappe i munnen..
Har funnet en favoritt som jeg kanskje stapper inn litt i overkant mye av for tia..350 kalorier pr 100g...så det er kanskje bra vi skal hjem snart.. "bare" 50g i boksen da..veldig godt assa..





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar