onsdag 2. mars 2011

Nok en fin dag på sykkelen..

Merker jeg kunne vendt meg til dette livet her gitt..
Opp kl åtte, frokost, (som jeg ikke trenger å gjøre i stand eller rydde vekk selv....) sende Henriksen på skolen kvart på ni (i bygningen ved sidenav..) også ut å sykle.
I dag ble det rett under 3 timer for så å komme inn til dekka lunch bord..
Så er det lek/avslapping/samtaler med leger osv...også middag kl tre. Hvis jeg ikke hadde vært så skravlete, kunne jeg fint vært i seng til ti hver kveld.(men det er jeg ikke..)
Passer meg bra å leve sånn.. føles bra å bli oppvarta litt innimellom.. Det ligger såklart å gnager litt at vi faktisk er her for en grunn som ikke er så hyggelig og at hverdagen blir kasta på oss igjen om bare en ukes tid.

I dag sykla jeg først litt rundt i området her. Begynner å bli litt kjent, men er fortsatt redd for å rote meg vekk.. Kom til en stor gravlund med masse stier på kryss og tvers. Kjørte litt rundt der, men etter 15-20 minutter syns jeg det ble litt komisk..men det var så perfekt måkt der inne at det føltes som ny asfalt.

Sykla litt videre og kom til noen tur-skilt og så at det var folk som rusla oppover i skogen både med og uten ski. Liker som sagt ikke å rote meg vekk, men tenkte jeg kunne være litt gæærn...
Sykla oppover, og ganske riktig..bak bommen åpna det seg et tur mekka av høy kvalitet.. Skiløyper og breie, fine "stier" i alle retninger.
Sykla opp til Brunkollen og ned igjen samme veien. Stort sett veldig bra måka, men noen partier føles som løs sand.. Det gikk helt fint å ballansere oppover med lav fart, men ned var det litt verre..
Hadde skåra dårlig på stil i dag tror jeg..
Nå kjennes det ut som noen har tygd på låra mine, men jeg gleder meg til i mårra.
Jeg tror kanskje jeg liker vintersykling likevel!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar