mandag 7. mars 2011

:o)

Det kjennes ut som noen har tygd på låra mine..

Ble en fin tur i dag også.
2.30 i veldig variert terreng.
Hadde med meg rulla på spinningmaraton i går og kjente det godt i låra i dag, men tok det rolig og hadde en kjempefin tur.
Sykla først opp til Brunkollen og etter det var jeg plutselig på vei til Kolsåstoppen..på en altfor smal sti. Til tider så smal at det bare måtte gå over styret og ut i snøen.. Hvis jeg mista konsentrasjonen bittelitt gikk forhjulet utenfor.. Veldig glad jeg ikke har noen bilder å legge ut i dag.

I mårra rekker jeg ikke så mye.. Vurderer å kjøre litt hardt opp til Brunkollen..Hvis jeg har bein til det.

Bare noen få dager igjen her i Sandvika nå, så er det tilbake til hverdagen igjen.. Mye møter og samtaler nå på slutten, men jeg skal prøve å få til noen timer på sykkelen likevel.

Har hørt rykter om at det har kommet to nye sykler til meg, så da er vel den litt jålete nye sykkelstallen min komplett hvert øyeblikk.

Sovetid

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar