søndag 13. mars 2011

Søndag 13/3

Endelig!
Langtur på asfalt.
Ganske nøyaktig 9 mil.. Fornøyd med det..
Skal bli godt å slippe pigger nå merker jeg. Det trilla ikke akkurat lett i dag.
Starta på Råholt og sykla til Maura.. Dæhlirennet der i dag gitt.. fikk sånn passe dårlig samvittighet.
(Makan til ego-mamma..)
Veien var sperra, så vi måtte inn i folkemengden for å komme forbi.. Jeg klarte selvfølgelig å tryne..gikk bra da og det var ikke mer enn et par hundre som så det..
Kom oss ut på veien igjen og sykla til Lillestrøm...gikk egentlig ganske fort til tider også..
Tok en pause i Lillestrøm..det var da jeg merka at det fortsatt er litt vinter. Holdt på å fryse ihjel faktisk..
Kjørte om Åråsen, Leirsund, Frogner, Kløfta og hjem til Dal..
Godt å kjenne at kroppen fungerer.
Jeg gleder meg til sesongstart!!


Ble en god uke dette. Mange mange timer på sykkelen i all slags vær og på veldig variert føre..
Tok helt fri i går og var sammen med mamma og ungene.
Fredag var jeg på Holkeby med Janne, Kristian og Kjell Gunnar. Kjørte 3x10 km tempo.
Var ikke så veldig langt fra døden tror jeg, men heldigvis gjør godt å ha litt vondt.
Janne er i storform og har garantert en knallsesong foran seg.
Kristian var full av snørr og fornuftig som han er tok han det med ro og Kjell Gunnar er som vanlig i knallform..

Helga er slutt..jeg skal sove.
Denne uka skal jeg jobbe, trene styrke, kjøre hardt, kjøre langt, hvile, kvtte meg med "gammel" sykkel, hente meg to nye medaljemaskiner og faktisk ha det litt gøy også. :o)

Ha en fin uke alle sammen! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar