søndag 27. mars 2011

Søndag 27/3

...Jeg er vel kanskje litt sliten i beina nå, men det er helt greit..Jeg er superfornøyd.
Skulle bare ut en liten roolig tur i går..(for det ble litt tøft på fredag..)
Jeg dro av gårde med offroaden min jeg..som fortsatt har piggdekk. Jo kom med racer... Vi sykla til kløfta og møtte Geir der. Han hadde også offroad.. Vi sykla et lite stykke sammen, men det ble litt tungt å henge med..så Jo trilla fra oss.. Sykla rolig til Leirsund og tok av mot Lørenfallet..jeg kjente på hele meg at det rett og slett var feil å sykle i går, så jeg korta inn så mye som mulig.. Fikk på en eller annen måte trilla til Algarheim, men da var det slutt. Kjeden røyk (heldigvis...) og Geir var (heldigvis...) ikke så flink til å fikse..
Ringte til pappan min som kom og henta meg..
Unna meg litt potetgull og ble kvalm. Sovna klokka veldig tidlig.
Samling i dag.
Hundrevis av kg mannemuskler på tur med Pia og meg.
Ble fellestur. Aktive og tur sammen..
Brått og brutalt ble jeg minnet på hvorfor jeg ikke er så glad i fellesstart..
Makan til kuslepp... seriøst dritmange vårkåte okser steila avgårde..

Jeg begynte å se for meg de neste ukene på sykehuset..
Vims og vingel, glatt vei med hull, oppbremsinger og alt annet som er skummelt.
Vi kom oss til Nannestad. Der ble det stopp og litt organsisering.. det hjalp.
De aktive gutta fikk kjøre foran og jeg og Pia rett bak, med turgruppa i et laaaangt tog bak der igjen.
Etter en times tid fikk jeg senka skuldra og oppdaga noe gøy.
JEG HAR FÅTT MEG EN HELT FANTASTISK SYKKEL!

Egentlig liker jeg å pine meg opp bakker, men i dag slapp jeg det..og merka at det er noe jeg kan like enda bedre.
Litt usikker på hva som var grunnen til at det gikk så lett i dag, men jeg velger å tro at det er flere årsaker.
Første tur på racer...og ikke hvilken som helst racer heller... og det at jeg har nådd målet mitt og nå veier 7 kg mindre enn sist jeg sykla på racer!!
Var veldig usikker på om jeg kom til å merke noe forskjell, men det tror jeg da jaggu jeg gjør gitt..
Jeg lo for noen mnd siden, da noen sa til meg at jeg kom til å finne matchvekt på rundt 60 kg.. Jeg trodde det var umulig for meg å få til og jeg tenkte at jeg ikke ville så lavt heller..jaja, nå kan det vise seg at han får rett likevel. Fyller opp frysern med en ny ladning laks, kalkun og broccoli...


Sånn, da er helga slutt! Begge hyttetrollene ligger og sover etter en fin helg sammen med farmor og bestefar.
Tror jaggu jeg skal sove litt nå jeg også.. I mårra blir det helt klart hviledag for meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar