søndag 8. april 2012

åjaaa...

...Var det sånn 1.påskedag skulle være ja.. Veldig nøye studering av dobunnen og ellers ligge å vri seg i egen svette i senga med hodepine fra helvete..
Javel..
Så da utgikk den planlagte 3 retters påskemiddagen..

Sara har liggi som en krøll i dag hun og, men ble litt lei utpå kvelden og måtte spille litt.. ser ut som det var veldig spennende.

Meldt snø framover ser jeg, så da er vel sommern over for denne gang.

Ser det blir stemt en hel masse på meg.. Gøy det, for jeg vil veldig gjerne være med..selvom jeg ser at det kanskje ikke er sååå lurt med tanke på å klare å slå sverige. jeg har titta litt på de svenske deltagerne og ser med en gang at dette på ingen måte blir like lett som i fjor..
..lover å gi alt, så bare fortsett å stemme noen få dager til.

GOD NATT, SEES TIL VÅREN...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar