lørdag 7. april 2012

rooolig "langtur"...

Nr 2 nede for telling... Sara som "hoster" i do nå.. Ånkli møkk..Jeg vil ikke!!

Jeg er gjerne sykesøster litt til jeg, bare jeg slipper unna sjæl..

Kyllingen i nabosofaen har garantert også hatt bedre kvelder enn i kveld.
Flaks alle er friske igjen i mårra!


Vakke helt i form i dag tidlig sjæl, men utpå dagen kom jeg meg omsider ut på sykkelen. Fikk beskjed om å ta en rolig langtur..
Bestemte meg for å ta turen rundt sjøen..så da ble det ikke en veldig lang tur. Like borti her møtte jeg på Frode, som også var ute på roligtur. Er bare det at det er litt forskjell på folk.. Hehe..
Møtte også på vinden..i litt kraftigere utgave enn jeg setter pris på.
Fikk utfordra tålmodigheten litt en periode.. jeg HATER vind.
Tok følge til Hurdal.. Er ikke heeelt sikker på om sjefen hadde satt pris på å se pulsklokka mi da vi kjørte hver vår vei..Skulle ikke over 140 i dag.. sprakk vel litt kanskje..
I grunn litt over middels pust i ryggen på vei hjem.. kjentes nesten ut som jeg fikk motor..den som ikke trår på ved en sånn mulighet er jo dum.. Så daaaa..ble ikke snittpulsen så lav som den skulle i dag. Konsekvensene må jeg ta i mårra: Treningsnekt faktisk..

Innom butikken i dag og fikk goooode nyheter:

Mmmmmm..... Plutselig 2 sånne på plass i samilnga vår nå.
Gleder meg veldig til å sette nye perser med denna.

Er veldig klar nå.
Så smått begynnt å planlegge litt.. Meldt meg på her:





Bare noen dager igjen.. Blir morro å teste formen ånkli.

Da erklærer jeg denne påskeaften for over...(skal bare ned i påskeegget en liten tur til...og finne meg et siste glass med brus..)
Hurra, ser at jeg er på 1.plass nå.. Titter innom lista sånn passe mange ganger om dagen. Helt greit for meg å være på 3.plass også, men 4. er ikke greit, for da får jeg ikke være med..
Takker for alle stemmer og håper du gidder å stemme på meg noen få dager til.




Åhhh.... Harrusett noe så vakkert?


Nå er egget tomt og jeg skal sørge for at jeg får restituert denne småslitne, gamle kroppen litt..

Må bare få minne om en liten ting til slutt:
Her finner du ALT du ikke visste du trengte:


..Og du? sånn derre "tørrtafsing" er såååå ut...


God natt og fortsatt god påske!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar