søndag 29. april 2012

sykla litt..

Vel vitende om at jeg er litt rar, så ble dette kveldens "repeat":

http://www.youtube.com/watch?v=EsKHlSmv2q8


...Sov sånn passe lenge i dag. Uvant å våkne helt alene i musestille hus..Forta meg å rydde litt og trilla ut i sola.
ENDELIG!!
Møtte Heidi, Hege, Tor Øyvind og Geir og satte kursen mot Hurdal og Lygnaseter.
Litt lei motvind stort sett hele veien, men absolutt en kjempefin tur. 15 grader, sol og godt selskap!
Jeg hadde fått beskjed om å holde pulsen mellom 120 og 140, så da ble det styrketråkk opp bakkene og det liker jeg...

















Ble sittende på ute da vi kom hjem, merker jeg er glad for at kroken min i sola er akkurat like behagelig i år.. Ser fram til å bli brun og skrukkete de nærmeste dagene...
mmmmdettekanjeglikestortsmilefjes:)))))))


Skulle egentlig i dusjen, men så sto jo temposykkelen der å titta på meg...måtte bare ut en tur til.


Den virker den assa, ingen tvil om det! Er liksom ikke så lett å forklare...men vi ble venner.

I dag var det norgescupåpning.. litt rart å ikke være med, spesielt fordi jeg ikke helt veit hvorfor jeg tok det valget..
men men..
Her er reultatlista fra dagens etappe:
http://www.jaerensykkelfestival.no/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=175






Har helt glemt å vise fram siste pakka fra den rosa nissen..
Har ikke tenkt til å gjøre det heller, men se her..så finner du garantert noe du ikke var klar over at du ønska deg ;o)))










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar