onsdag 11. april 2012

Frisk!

...Som en fisk faktisk!! Hurra..

Det ble to ufrivillige fridager til på grunn av magen..
For å være ærlig er det vel ikke akkurat noe vits i å bruke masse penger på god mat i dag heller for å si det sånn..
..men i dag funka det å trene!!

Etter en litt over middels dag på jobb var det godt å komme hjem til blide unger og snill kjærste som "jagde" meg inn i furtebua for 5x8min på terskel. Endelig føltes det så lett som jeg vil det skal gjøre.
Avslutta med tøy og bøy...Har blitt myk nå assa. Jippi!!

Håper det årner seg med litt barnevakt til helga, så jeg kommer meg til Stavern for å kjøre årets første ritt.

Nå håper jeg du gidder å stemme på meg en eneste gang til..
http://www.activechallenge.no/athletes#
Tusen tusen takk!

1 kommentar:

  1. Å det årna seg faktisk!!
    Med barnevakt altså... ;)

    Lykke til i Stavern!

    SvarSlett