torsdag 5. april 2012

Pååååske, sa folk...

Ikke alltid ting blir som jeg ikke hadde trodd og i stede blir på en helt annen måte enn jeg hadde planlagt osv..et bittelite snev av innbildt diagnose gjør denne påsken litt frustrerende på grunn av alle forandringene i planene..
Jaja, nå er påsken snart slutt og ting blir normalt igjen. I den grad noe i dette huset noen gang kommer til å falle inn under kategorien normalt..

Planen var at påsken skulle tilbringes i Arendal..
Dagen før vi dro til mallorca tok den ene bilen kvelden og dagen før vi skulle dra på påskebesøk til sørlandet, ville ikke min heller virke ånkli... Ikke aktuelt å kjøre så langt med bilen full av unger når bremsene ikke er i orden.
Kjipt, for jeg hadde gleda meg til en lat påske på verandan til storsøster, glade unger med pølsepinnen i hånda og ikke minst lange, late kvelder i sofan med store godteriskåler på bordet. Hadde gleda meg til å bli litt småchubby faktisk..
I stede blir det trening i påska..
Fri på Tirsdag.
I går dro jeg og Hege bort i Kopperudåsen. jeg hadde følgende ordre:
1 drag rolig
3 drag med puls på 160.. Det gikk lett.. trodde jeg måtte holde igjen litt også... men det stemte visst ikke helt, for jeg skulle ha 2 drag tilslutt på 170..noe som viste seg å være umulig å få til. Helt dustete, for beina var gode som gull..
Kom opp til 167...der var det stopp gitt!
Sjefen sier jeg er sliten etter Mallorca og at det ikke er så rart, men jeg blir irritert på meg selv fordi det ikke går.
Hege derimot var storfornøyd med egeninnsatsen og det med god grunn! Morro å se at det plutselig løsna og jenta sprakk opp i et stort smil.



I dag skulle egentlig sjefen på tur...men sånn i 12 tia kom det noen lyder fra soverommet som ligna på "klukkklukkklukk...." og siden da har det liggi en pipende liten kylling og gulpa på sofan..
I mårra har jeg planlagt en tretimer..så da får vi se da hva det blir til.

...også må jeg be om stemmer...trenger masse stemmer.
Jeg har kjempelyst til å være med på detta assa..
http://www.activechallenge.no/athletes#monica-storhaug

Takksarruha!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar