søndag 15. mai 2011

Mental trening..

Ble en lang og våt opplevelse i dag... Hadde det ikke så veldig bra da jeg sto med henda i "kokende" vann på bensinstasjonen på Skotterud.. Ble 23 mil på meg. Kjempefin tur, som jeg gleder meg til å sykle en dag det er sol.
Om jeg ikke bli dausjuk nå, så er det vel kanskje sånne turer som den vi hadde i dag som er med på å gjøre meg sterk i hue. Hadde jo lyst til å snu, hadde lyst til å ta "snarveier", hadde lyst til å "ringe en venn".. hadde lyst til å grine også... men jeg kom meg ut av gørra og nå er jeg fornøyd med det. Tror ikke jeg har frysi så mye noen gang.. For en glede da sola endelig titta fram og varma meg litt på ryggen.

Minneåsen i mårra og møte med kioskdamene for de siste detaljene rundt eidsvollrittet. Noen som kunne tenke seg å hjelpe? trenger fortsatt etpar stk som kan stå noen timer i kiosken på søndag. Veldig fint hvis jeg kan slippe, siden jeg skal sykle selv..

Sovetid! :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar