søndag 8. mai 2011

Sykkelskole

I helga har noen av ildsjelene i klubben arrangert sykkelskole for de minste. Det ble en kjempesuksess.. Masse unge syklister, knallbra opplegg og stor sol både i dag og i går. I tilsammen åtte timer fordelt på to dager har ungne vært igjennom hinderløyper, stier, sykling i gruppe osv..
Nå har klubben fått en haug med ivrige småtasser som skal fortsette med sykkeltrenig hver uke framover.

Ekstra kult var det at helga ble avsluttet med diplom utdelt av klubbens store stolthet Linn Torp.
(Sikkert litt kult for linn å få skrive litt autografer også)
Knallbra arrangement :o)

..men det førte til at ting skar seg litt for min del da. Fikk ikke ordna barnevakt..
Ble tre timer på rulla på verandaen. Funka helt greit det..litt kjedelig, men sånn blei det i dag.
Blei både sliten og solbrent.





I går sykla jeg nesten fire timer sammen med Hege. Kom ikke så mange mil, men en fin og rolig tur.
Fredag kjørte jeg tempo.. det var vondt og tror nesten jeg dævva litt, men det gikk over.
Torsdag skulle jeg kjøre intervaller hjemme i stua.. 5x10 min..men jeg fikk ikke til. Er ganske sikker på at den økta elegant smatt inn i "lapskaus-kategorien.."
Sliter litt med huske lenger tilbake...men har da fått rørt meg litt denne uka også.
I mårra er det en time bare.. En time på 78% faktisk.
Megamila på Tirsdag og jeg har sååå lyst til å sykle fort, så jeg tror rett og slett jeg bare gjør det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar