fredag 2. september 2011

:o)

Høst i lufta og gleder meg til vintertrening..
Bare noen få ritt igjen nå, så skal syklene til sine nye eiere og jeg skal bli i form til å fortjene mine nye!

Trener helt greit for tia tror jeg. Gjør i grunn det jeg får beskjed om..
Rolig langkjøring på onsdag, fri i går og en time "tempo" i dag.
I mårra er det temporitt og på søndag fellestart og turritt etterpå.
(da fortjener jeg kebab til kvelds..)

Var hos legen i dag og fikk svar på alle prøvene. Er frisk som en fisk!
..så da er det ingen dødelig forklaring på den mystiske formen min med kolaps og mat i retur..
Hu sa jeg var sliiiiiiten i kroppen, men det tror jeg ikke på. Føler meg frisk nå, så da gidder jeg ikke tenke mer på det. (i allefall ikke før det skjer igjen...)

Tjoho..

God helg og lykke til på ritt.. jo takk, det trenger jeg :o)

To møkkete, glade barn etter sykkeltrening:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar