tirsdag 30. august 2011

så smått i gang

..småsulten og ferdig med en litt over middels intervall kl 23 på kvelden..og 10 mil i beina fra i går kveld.. Noe sier meg at 2012 sesongen såvidt er i gang..og jeg liker det!
Tror det blir en bra vinter med systematisk trening og store mål innen rekkevidde..

Jeg har nemlig blitt best i alt og alt er lett!! Hehe...

..men jeg bør vel først karre meg gjennom denne sesongen før jeg roper høyt om den neste..
Har noen tøffe helger foran meg nå. Tredagers x 3... så er det cupavslutning i bergen til slutt.

Fortsatt ikke noe svar fra legen, annet enn at jeg skal prøve å ta det litt med ro..
Ny time på fredag.
Føler meg bedre, så jeg har trua på at jeg skal holde meg i live litt til..


Ååååå, så klar for birken.. hoho... klarte ikke la være, selvom jeg sa jeg aldri skulle kjøre det rittet mer..
Gidder ikke si det nå, for jeg veit jeg kommer til å stille til start neste år også.
Det var faktisk ganske gøy, selvom jeg ikke er noe flink.. fullstendig amatør og komisk dårlig til å slippe meg utfor selv de minste bakker...

Hadde lyst til å slå tia mi fra i fjor og bestemte meg for å være litt tøff..
Tia i 2010 var 4.20...
Det gikk fint å slå den.. Kom inn på 3.54 i år..men det er det ingen som veit.
Stussa litt ut fra start, da det ikke peip.. kom fort på at jeg ikke hadde på meg noe brikke..
Ble først dritsur, men så merka jeg at det gikk greit å sykle.. kroppen var på lag og jeg koste meg.
Bestemte meg for å gjøre så godt jeg kunne.
Satt for det meste alene å tro..og tapte som vanlig mye nedover..klarte absolutt ikke være tøff.
Pugga mellomtider itilfelle jeg skulle trenge det da jeg kom i mål...
Starta i pulje 38 kl 10.05
første mellomtid ble 36 minutter, neste 1.23, så 2.10 og 3.12 også glemte jeg balletbakken...og i mål på 3.54




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar