søndag 30. september 2012

Ja, så var helga over.. heldigvis litt feriemodus i huset. Jobb i mårra og tirsdag, men så er det noen dager fri.
Reiser til storesøster i Arendal på miniferie. Med tog, fordi vi er så tøffe. Det blir kult.. tut-tut..

Av den grunn blir det treningsmessig en litt amputert uke.
Får til en terskeløkt før jobb på tirsdag også må jeg være innstillt på en ny terskeløkt når jeg kommer hjem på fredag..Sååå MÅ jeg komme ånkli i gang med programmet..Bare noen små uker igjen til testing. Livredd jeg..

Ble vel nesten 5 timer sone 1 i helga. Fint, ikke for kaldt og ikke for slitsomt. Hadde litt slemme bein i dag men..
 
Nå skal jeg sove!
Bare en liten ting tilslutt.. Egentlig hadde jeg tenkt til å droppe Syklist-bilist debatten..men jeg klarer ikke la være å mene noe når jeg opplever sånne ting som i går.
 
Kjære deg som prøvde å drepe meg.
Jeg er helt ening i at du er nødt til å skaffe deg et liv, men jeg må nok skuffe deg. Det løser ikkeno at du tar mitt.
 
Jeg sykla rundt sjøen..klokka var litt over ti.. det var ca ingen biler.
 
Hørte en bil kom bakfra..la meg heeeelt på kanten. Bilen tuta og jeg pressa meg enda litt lenger til høyre..bilen dundra forbi, så nære og så fort at jeg fikk vondt nedover hele armen. Trodde den traff meg og var forbredt på dø littegrann..
Pysete som jeg er begynte jeg å grine og var mer opptatt av det enn å ta nr på bilen.. som vanlig.
Sykla irritert videre.. kom til coop i hurdal og der sto bilen gitt..
Lurte litt på hva jeg skulle gjøre.
Hadde lyst til å gå inn.
Sykla bare forbi og titta bort på bilen.
 
Smilte og hilste på den lille gutten som satt i bilen. Han smilte og hilste tilbake.
Håper det var sønnen din.
Isåfall er han nok veldig stolt av den beintøffe pappan sin.
Gratulerer!
 

 


1 kommentar:

  1. Hei!
    Jeg hadde håpet at det du her skriver kunne kommet fram til denne stolte pappaen som forsøker å lage problemer for seg selv ved og ta liv av andre. I tillegg dessverre med sin stolte sønn ved sin side og da er vel muligheten stor for at det bare vil fortsette dessverre.
    Hilsen Øystein

    SvarSlett