fredag 5. oktober 2012

Lys i tunellen!!
 
Har hatt en litt kjip periode nå.. småkranglete puls, vonde bein og null motivasjon..
 
Har kommet meg gjennom øktene, men det har vært et ork..
 
 
 
I dag var det 4x8 min terskel som sto på planen. Sto opp "tidlig" og satte meg på spinningsykkelen mens unga fortsatt lå på lading..
 
 
...merka med en gang at det funka.
 
 
...åsså er jeg så drita flink til å ta bilder.(ikke sant, Jon Rune?)

Uansett så funka både bein, hue og puls akkurat som det skulle i dag, så jeg er så fornøyd atte. Syns egentlig 4 intervaller er litt lite, men det kommer vel mer utover høsten tenker jeg.
Det er så greit å trene på seg overskudd på mårran og få max ut av dagen. Merker jeg kler å være hjemme en helt vanlig fredag..som faktisk er min siste dag som ung, vakker 34-åring..
Liker å ha bursdag også..
 
 

 

 

 
Har fått både blomster og sjokolade, selvom det er en dag for tidlig.
 
Nå skal jeg gjøre noe så spennende som å vaske badet også skal jeg forsvinne inn i boka mi resten av kvelden.
Storesøstra mi leser litt over middels mye bøker, så når hu foreslår en bok for meg så er den verdt å lese. Jeg bruker fint lite tid på bøker..(bortsett fra i syden..)
Denne her er absolutt å anbefale.
 
 
 
God helg!
 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar