torsdag 3. mars 2011

Enda en fin dag..

I går ble det mye sykehus og lite trening..men fikk til en time i sørpa.
Blir sliten i arma av å sykle på så sånn halvsmelta, fortausnø.

I dag ble det litt mer tid. 3 timer på sykkelen. Litt asfalt, litt fortausørpe og litt tursti i skogen.
Sykla først en times tid rundt omkring i området. Drister meg stadig til å bevege meg lenger unna sykehuset. Begynner nesten å bli litt kjent tror jeg..

Måtte ta en liten pause for å følge Henrik til ny track-it..
Tror vi så litt komiske ut begge to.


Fikk litt vårfølelse i dag, med møkksprut på hele meg og varmt vann i skoa. Fikk fingern i dag og...så da er det vel snart så vi kan erklære våren for åpnet. Jippi!

Etter at jeg hadde fulgt Henrik tilbake på skolen sykla jeg opp til Brunkollen igjen. Det er så superfint å sykle oppi der. Ble litt mye fram og tilbake, men det gjør ikke noe.. koooser meg! Småbratt er det og faktisk og i dag tror jeg nesten jeg persa litt på utforkjøring også. Egentlig veldig morsomt å føle at jeg mister kontrollen innimellom. For jeg tryner jo ikke..


Begynner å bli flink faktisk, det føles i allefall sånn når jeg setter utfor alene.. Lettlurt blondine vøttø.

God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar