lørdag 5. mars 2011

Hjemmehelg

Hjemme på perm i helga. Ungene er slitne og ligger på hver sin sofa og ser på "grusomme meg"..
Henrik har vært på skirenn i dag og jeg har vært i Arendal og henta Sara, men nå er vi hjemme alle tre og middagen er snart klar..

Jeg gleder meg til en terskeløkt i dag. Har blitt mye rolig denne uka, men jeg er godt fornøyd med 15 timer.
I går ble det 2.30 i skogen.. og hva skjedde? Jooooda, jeg tryna.. sånn komisk, idiotisk, burde vært filma tryn... Fikk dustete vondt i hodet, så jeg merka ikke at jeg nesten mista armen og nesten døde. Føltes i allefall sånn da jeg våkna i dag tidlig..

I mårra er det spinningmaraton på hasler, så da tar jeg med meg rulla og blir med på det før jeg og Henrik reiser inn til Sandvika igjen. Bare en uke igjen nå.
Ble ikke så mye trening som jeg hadde planlagt disse ukene, men det er ikke bare lett å være 7 år og være på sykehuset.
Hvis jeg får til omtrent samme antall timer uka som kommer er jeg fornøyd med det.

God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar