søndag 20. mars 2011

Langtur i sola

11 mil på pigga mine i dag.
Ble en fin gjeng på tur i dag. Alle typer sykler og alle mulige nivåer.
Alt fra helt ferske tursyklister på sin første tur, til en av Norges aller beste damesyklister..som desverre ikke er meg, men Miriam Bjørnsrud.

Koste meg ute i vårsola, selvom syklen min krangla og nesten laget masevelt pga bråstopp.. dustete sykkel med klønete blondine oppå.. Gikk såvidt bra heldigvis.

Måtte til Minnesund for å hente bilen og ble alene med Hertugen av Mjøsa som tydeligvis er laget av noe annet enn oss andre dødelige.. Prøvde å henge på og tøffe meg så mye jeg bare kunne, men sleit litt. Det er tungt å kjøre i over 40 km/t med pigg syns jeg..

Helga er slutt og jeg er trøtt..
Ha en fin uke, det skal jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar