mandag 25. april 2011

Sånn ja...

Solbrent i ansiktet nå..
..til tross for faktor 15.
Tur over Lygna i dag.
Litt over 4 timer sykling og 5 timer ute.. hadde noen seriøst gode stopp.
Med snittpuls på 119 kan jeg vel i grunn si meg fornøyd. Fikk til å kjøre restitusjonsøkt i dag og syns beina føles mye bedre nå enn i dag tidlig.

Nå venter en kort arbeidsuke før det braker løs i Sandnes til helga.
Snille mamman min kommer for å være hos ungene.
Føler meg egentlig ganske klar.. har i allefall ikke fullt så mange bekymringer nå som jeg hadde i fjor...så gjenstår det bare å se om formen er på plass.
Planen er at Hege skal være med, håper virkelig det går i orden så jeg slipper å reise aleine..
..er jo ikke så gamle jenta enda..så det er litt skummelt å legge ut på eventyr alene..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar