tirsdag 5. juli 2011

:o))

Blir litt lite sykling denne uka.. dagene bare går og jeg henger liksom ikke helt med.
Kom hjem fra en kjempefin langhelg hos Lenesøster på søndag. Var helt komisk sliten.. stopp, is, brus, tisse, bæsje, ny film, is igjen, mat, drikke, tisse igjen...dieseltom, kø...osv.. 5 lange timer hjem på søndag.
Gadd ikke pakke ut, men heiv meg på sykkelen og tro to timer.
Hadde ikke sykla på en uke... men da jeg kom i gang, merka jeg at beina var glade! Pusta letta ut og oppdaga samtidig at det var varmt og at sola skinte. Litt bedre humør og mindre stressa da jeg kom hjem..
Mandag morgen var det SSE som sto på planen. Nå har Henrik vært uten medisiner i 3 mnd, så da må vi inn til kontroll. Innleggelse i 3 dager egentlig, men vi fikk lov å sove hjemme.
Ingen trening mandag.
Opp komisk tidlig på tirsdag. Inn på SSE kl åtte for å sette på ledninger...
Flink gutt og stolt mamma!!

Rolig langtur på planen i dag, men så ble pappa-Espen syk, så da ble ikke det noe av..
Planla rulla, men drøyde leeenge..

Ikke veldig lett å være 7 år og ikke helt forstå hvorfor han ikke kan løpe og sykle med de andre ungene i veien..men det passa i grunn meg ganske bra.
Vi bygde lego og så på film.

Måtte jobbe litt med meg selv og dra meg opp på rulla.. er jo helt idiotisk å sitte inne nå som det endelig er sommer..men følte jeg måtte i dag.
Ble to timer.

Inn på sykehuset igjen i mårra tidlig..så er det bare å skru på hue og gjøre klar til å trå langt, fort og lenge...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar