lørdag 2. juli 2011

tjoho

Så var det seniorene som skulle ut på fellesstart..
men først var det bløtkake i "eidsvollhuset" for å feire litt. Gull til Pia og et kjempeløp av Henrik!!



Jeg sov sånn passe dårlig og sto opp altfor tidlig... kom før alle andre til byen, men plutselig sto jeg på start og skalv..

Kløna veldig i starten og kom bakpå opp bakken alt på 1.runde..
..og sånn ble det. Kom meg aldri fram. Hadde ikke med meg hue.
Beina virka, men..noe var helt feil..
Sleit mye på vei ned bakkene og litt på vei opp... Sleit meg ut på å kjøre tempo for å nå igjen feltet alle gangene jeg datt av.
Ble irritert.
havna etterhvert i en gruppe med 6-7 stk.. da løsna det litt. Vi kjørte greit sammen og fikk opp farten litt.. men ikke nok.
Havna på 21.plass..
Veit ikke hva jeg skal skylde på, men jeg tror jeg gikk litt i kjellern etter temposkuffelsen..
Heldigvis er de gamle eldst fortsatt..og jeg har på ingen måte tenkt til å gi opp!!

Resten av dagen satt jeg og Gunn i sola og så på gutta kjøre.

Egentlig ganske morro, så morro at jeg plutselig kom på at jeg hadde glemt alle tingene mine (inkl temposykkelen!) på hytta.. koko
Fikk omsider raska med meg tinga mine og kommet meg hjemover..

NM er over for denne gang, men jeg garanterer at jeg skal komme sterkere tilbake..plutselig!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar