søndag 31. juli 2011

Sånn..

Nå er det vel på tide å komme i gang igjen.
Har trent greit etter Jotunheimen, men har da jaggu fått eti greit også..

Har blitt mange rolige langturer.. både korte og lange.
Hele forrige uke var jeg og ungene hos storesøster i Arendal. Da hadde jeg med terrengsykkelen. Sykla både i skogen og langs veien.. med og uten unger.




...Storesøster Lene hadde bursdag mens vi var på besøk.. Sukk, den dama kan virkelig bake. Jeg er ikke noe kakemonster, men i Sommerfrydveien er ikke en kake en kake ass..

Fint vær ble det også etterhver, så vi fikk noen ånkli fine dager på sørlandet.



En av grunnene til at vi dro nedover akkurat da, var at vi skulle være med på tour of norway i Grimstad.
Det ble til barnas store skuffelse avlyst, men så fant vi ut at vi skulle være med på sørlandsparken GP i stede.


Hurra! Først sykle selv også få se på de "store gutta" etterpå...Skal sies at unga syns det var veldig kjedelig å se på gutta da.. men vi var da der..





Alvorlige små ansikter før start.

Henrik og Steffen heier på lillesøster og kusine Sara.







 Fine unger om jeg skal si det selv.. ser potensiale både som kjekkas og syklist her assa.. og lillesøster Sara er jo bare nydelig, selvom hun helt klart sa fra at hun aldri ville sykle ritt mer..
Bra opplegg..men det ble kaos med så mange unger. Over 600 til start...
..og når start og mål ikke endte på samme sted, ble det litt panikk, siden jeg ikke kom meg over dit hun var da hun kom til mål. Ikke så greit å være 5 år og ikke finne mamma i et hav av folk.

Nå er i grunn ferien slutt for vår del..så da skjønner jeg ikke helt hvorfor jeg har to troll løpende rundt i stua uten noe som helst planer om å legge seg kl ti på kvelden...

I mårra braker det løs.
To unger på sfo.
Sara er plutselig skolejente.

Vi avslutta ferien med en tur til oslo i går.

En tenkende liten dame...










I dag skulle jeg være med på Sarperittet..men da jeg våkna i dag tidlig var jeg enda mer kylling enn vanlig..

Nesa var potte tett, hue datt nesten av og jeg mistenkte sterkt både kols og astma...
La meg til å sove igjen jeg... tok en rooolig tur rundt sjøen i stede. Brukte lang tid. hadde vel 23 i snitt.. ho ho
er glad for det nå, for jeg er mye bedre.. klemmer innpå med litt mer 1000mg C-vitaminpiller nå, så blir det bra detta.
Noen dager til Tønsberg 4 dagers og to uker til nm... hohoho
Hvis du vil satse ukalønna di, så har jeg et tips på hvem du ikke bør satse på..
Skal gi alt jeg..så får vi se om det holder eller om snickers isen vinner denne sesongen..
Neida, vi får se da vøttø...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar