onsdag 17. august 2011

Megamila

...som var ekstra lang denne gangen..
I går var det tid for megamila igjen. kjørte på 14.11 sist, så jeg hadde litt forhåpninger..selvom jeg kjente at kroppen ikke var helt på lag.
Hodet svimla og magen var ikke helt sånn jeg skulle ønske den var..


Kjentes helt greit ut etter oppvarming, så jeg valgte å starte...


Det føltes i grunn helt greit, og jeg klarte å holde den planlagte farta et stykke ut i løypa.. men så, rett før 4 km merket kom banan og rød saft i retur.. jobba hardt for å la være, men lykkes ikke så veldig bra med det..
mat og drikke har ingenting i nesa å gjøre.. dæven, det svei. Tror ikke jeg tapte så veldig mye, men kom liksom ikke ånkli opp i fart. Jeg fant ikke tråkket..
kom meg over målstreken tilslutt..


Tiden ble skuffende 14.25 og 3.plass..
tror det var optimale forhold i går. Thrude og Camilla kjørte på 13.58!!
En vakker dag skal jeg også under 14 minutter. Så det så!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar