lørdag 13. august 2011

JAAAAA!

Hovedmålet mitt med denne sesongen var å vinne 3000meter på bane...
..og sånn gikk det:

Kjørte innledende runde og endte opp med bestetid.
4.11

Martine Amundsen kjørte på 4.15 og hadde nest beste tid, dermed var det henne jeg skulle møte i gullfinalen.

Følte jeg hadde mer å gå på i den innledende runden, så jeg så ikke helsvart på finalen.
Har vel aldri ønsket noe så mye som da jeg sto på startstreken og skuddet gikk...

Skjønnte med en gang at det kom til å bli jevnt.. Hu leda på meg en stund, men jeg hadde bestemt meg. Jeg skulle ha det gullet.

Da det var 3 runder igjen (av 10) lå hun såvidt foran meg..jeg hørte "knepp opp" fra sidelinja..
Jeg kneppa opp og tro på.. plutselig var jeg 5-6 meter foran..og det holdt helt inn.









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar