torsdag 23. februar 2012

..det var det

..eller?
Helvetesuka ble i allefall veldig kort.
Jeg får ikke til. Beina vil ikke. Pusten vil ikke. Hue vil ikke...veldig dumt, fordi JEG vil!!
I går var det planlagt treningsfri. Huset fullt av unger (8 stk...) som vanlig på onsdager.
På mandag hadde jeg tidenes vondeste økt....
Tirsdag skulle jeg kjøre 5x5 min sone 3 og 4... Etter økta skulle vi liksom ta en avgjørelse ang resten av uka og den neste..
Valget ble enkelt.
Holdt nesten på å dævve da pulsen kom over 155 og lunsjen kom i retur a jeg nærma meg 160... Var ikke mulig å komme opp i sone 4 allefall...
Nedtur nedtur nedtur...
Rolig sone 1 i dag.. heldigvis fikk jeg oppleve at jeg måtte holde igjen litt i dag..men gleden ble kort. Etter ca en time var det tungt å holde pulsen oppe i 120...
Ga meg etter 1 1/2 time... Henger litt med hue. JEG GA MEG, FEIGA UT FAKTISK.... HVEM FAEN ER DET SOM GIR SEG MIDT I ØKTA???
Hva skjer?
Hva er det som tapper meg for energi?

merker jeg blir "desperat".. Før og etter trening har jeg gassa på med YT...
...desverre kom ikke energien av den grunn.
Begynner å bli litt bekymra faktisk.. Nesten så jeg håper jeg blir syk noen dager, så kan det gå over igjen også er alt greit.

Fredag i morgen.. prøver meg på spinningykkelen igjen...men så er det på tide at jeg kommer meg ut.
Reiser til Drammen på lørdag morgen. Satser på sol, bare veier og to fine turer.
Jeg er kjempespent på hvordan pulsen og kroppen oppfører seg ute..
Blir det enda en nedtur nå, så er jeg litt usikker på hva jeg gjør..


Kjørte forbi sykkelsjappa i sta, så sykkelen min hang i stativet.. ser ut som den snart er klar til å komme hjem.
...får bare håpe jeg blir i verdig form til å sitte på med den.
Hvis ikke er den jo veldig fin som pynt i stativet på veggen på soverommet..

Natta....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar