tirsdag 28. februar 2012

:o((

...Ferdig på jobb og dumper ned i sofan. Helt ødelagt.

"det er sånn det er å være syk" sier sjefen.. Pøsjj... ække sjuk. Har bare litt mer snørr i trynet enn normalt.
Ingen trening i dag, ikke i går heller..ikke søndag heller når jeg tenker meg om...og resten av uka blir akkurat som i dag.




Den lille miniferien i Drammen ble ikke helt som planlagt for min del..
Sola skinte, veiene var tørre, nesten ikke biler...helt perfekte sykkelforhold i grunn..
Til og med veldig hyggelig selskap..





Tro i filler sykkelen min på lørdag heldigvis..så hele søndag lå jeg bare i senga på hotellet med godteposen min.

Bla bla bla.. kunne sikkert skrevet masse om hvor synd det er på meg og sånn.. for det er litt synd på meg faktisk. Det er IKKE veldig gøy når kroppen ikke lystrer etter så mange timer med det jeg har vært helt sikker på har vært riktig trening for meg.

Ja ja.. den lille pausen min er snart over og DA!!!





Ikke så rart, for se hva jeg fikk i går:
Bare kappe setepinnen litt, så blir dette veldig nære perfekt tror jeg..


Fyttikatta, god hjul!!








Gleder meg litt over middels til å prøve den.. Spesielt spent på giret.. Bzzz
Veldig fornøyd med hjula..peneste jeg har sett. Jippi! 
De er vel egentlig sjefen sine tror jeg, men han var dum nok til å sette de på og nå får han dem ALDRI igjen. Fikk akutt eieforhold til dem med det samme.

Hei motivasjon, der kom du!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar