lørdag 4. februar 2012

:o)



Ble en bra uke detta og jaggu ble det en bra helg også.
Fikk plass på Kenneth-timen i går. Kjørte på terskel og lot meg bare rive med bittelitt.. hverken han eller musikken har forandra seg på 10 år. Kjempefin start på fredagskvelden!!


I dag er det Lørdag og jeg sto opp tidlig for å sykle langt på Elixia sammen med Heidi.
Starta med 40 min med Kenneth.. Kanskje bittelitt vanskelig å holde meg i sone 1...men det gikk. En liten kunstpause også 90 minutter langtur med en gøyal mann jeg ikke husker hva heter..
Gikk fint å holde pulsen nede.
Da timen var over fortsatte jeg litt til, så det ble 3 timer tilsammen.
Hurra, flink jente. Fri i mårra.

Hadde ikke med meg skift..bare 2xU buksa.. tredde på meg den og dro for å ta sol..
...men..har man truse på seg under sykkelbuka da? nei, ikke jeg i vaffal..så da lå jeg der da, med en sokk på tissen..hohoho..
Passe rød på nesa nå, men 100% klar for helg. Fisken ligger i ovnen og godteposen er ikke helt tom enda.
Jippi!

Skal, skal ikke?

Skal... Goooood helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar