lørdag 28. april 2012

Da var jaggu dagen over gitt..
Dagen i dag starta helt bedritent, men noe må ha skjedd i løpet av dagen, for jeg er da glad og blid nå.


Rolig start på dagen. Hjemme fra jobb, men klarte ikke la være å trene.. Kjørte 2 timer rolig med 4x5 minutter styrketråkk (x2)
Deilig å kjenne på at alt er som før igjen..
Brukte klærne jeg fikk på active challenge.
Litt grell farge på den trøya..
...men veldig god..svetta den klissblævt, uten å kjenne at den var det faktisk.
Buksa er veldig kul.. også går selene mellom puppene, noe som hadde vært veldig greit om jeg hadde hatt noen..




Tok en tur opp i butikken. Fikk se på, ta på og prøve den nye sykkelen.
Nå er den ferdig. Den ble veldig tøff, gleder meg til å prøve den ånkli på søndag.




Nå i kveld har jeg vært på fordrag/samtale med denne dama:



Solrun Flatås, veldig kul dame. Fikk bekrefta at jeg ikke er gal. Det er faktisk helt greit å få ståpels av lyden på platehjul...

Sovetid nå, Lygnatur i mårra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar