tirsdag 17. april 2012

Jaja, så er vel sesongen i gang da.
Sto på startstreken på Ronde van berg på lørdag..
Mareritt fra første tråkk.. også ble det bare værre og værre.. Unner ingen å ha det sånn. 10 mil i kjellern..
Oppførte meg som en ekte drittunge i 3 timer. Visste ikke at det gikk an å slenge så mye dritt til noen som ikke fortjener det..
Gidder ikke skrive så mye om det rittet merker jeg..

http://www.nanset-sykkel.no/component/content/article/23-artikler/123-ronde-van-berg-lordag-14-april

Må bare legge det bak meg og late som det var en dårlig dag.

Mye sykdom og gørr i det siste.. møkk..feil fokus!
På tide å tenke framover nå tror jeg.

Torsdag:
http://www.activechallenge.no/
Fint om du gidder å stemme fram drittvær til svensken..

Søndag:
Vårsprinten i Feiring.

Søndagen blir vel ekstra bra om jeg får den nye sykkelen..
Gleder meg stort til å kjøre tempo.

Fikk hjelp opp fra kjellern i går.. En roooolig tur i sola var det som skulle til..
Ingen trening i dag og noe rolige greier i mårra kanskje.. Torsdag må jeg prestere!

Sånn ellers er ting som "normalt" her..

Hæ? Denna ser da ikke spesielt kopete ut..? Hehe


I helga ble verdens søteste lille Felix 1år.Tantegaven var selvfølgelig:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar