fredag 6. april 2012

Sykesøster lissom..

Så innmari, innmari, syke mannekyllinger kan bli.. Trenger ikke si noe mer om det kanskje..

Hadde planlagt 3 timer ute i dag, men sånn ble det ikke gitt..
Sjefen er rett og slett ubrukelig.

Måtte trene inne! Har egentlig hatt siste økt på spinningsykkelen for i år, men måtte trene i dag. Som "trøst" fikk jeg kjøre styrketråkk.
2 timer sone 1 med 4x5min tuuuungt (x2)
En av favorittøktene.. Digger at det kjennes(og ser) ut som musklene skal eksplodere..
Jada, jeg veit det..
Like blid da..nesten i allefall. Etter dusjen var det helt umulig å smøre den brune, veldig døde huden tilbake på plass.. Armen liksom bare gikk i oppløsning. Kjipt assa...

Sånn ellers må jeg bare få takke alle dere som stemmer på meg!!
Liker veldig godt å se navnet mitt med 1 tall foran! Tusen takk, fint om du gidder å stemme noen dager til.


Hipp hurra, dette blir gøy.. :o)


Jeg har fått mitt første tre! Faktisk 4 stk.. Skulle nesten tro han derre sjefen hadde grønne fingre eller noe...Jeg klarer ikke la være å fnise litt jeg, men det blir jo fint da..
Har bodd her i 9 år og det har knapt vært en eneste blomst innom..



GOD PÅSKE!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar