tirsdag 26. juni 2012

Bra, sa folk..

Lange turer, korte turer, harde turer, intervaller, veldig lange turer..turer på 5 mil, 10 mil, 15 mil, 20 mil og turer opp minneåsen.
Sone 1, terskel og over terskel.
Jeg føler jeg er der jeg skal være og gleder meg til rersten av sesongen tror jeg.

Den store styrkeprøven på lørdag. Jeg hadde startnr fra Trondheim, men brukte det ikke..
I stede sykla jeg hjemmefra mor Gjøvik for å møte Hege. Kom 73km før vi møttes og sykla sammen tilbake til Dal.
Må si det var litt spesielt å sykle motsatt vei av alle de andre syklistene..Fikk endel rare blikk og kommentarer på tur oppover.
Var ikke klar over at det var SÅ sykt mange.
Kom midt oppi det ene tegnestiftangrepet og måtte bidra med mine fantastiske evner innen dekk og slange...hoho
jaja, uansett fint å få enda en langtur uten vondt i kne!!
...Helt til jeg skulle hente brytekongen på Skreia litt utpå ettermiddagen. Horfor har de ferist i døråpningen på bensinstasjonen? og hvorfor løp jeg på skrått inn døra i ca 40km/t? Nå har jeg vondt i kne igjen..
Ble bare en "liten" blå kul og 3 tårer... det går over. Merka ikke noe til det da jeg kjørte intervall i går.

Unga har sommerferie og jeg er nok litt i feriemodus jeg og. Stort og smått ordner seg for meg og hue kan slappe av mer enn på lenge.

Bare litt over en uke til vi pakker bilen og reiser mot Lærdal. Jeg er innom løypa hver dag nå og psyker meg opp til årets utfordring. Jeg har gjort det 3 ganger før og veit hvor vondt det er.. Jeg veit at jeg får trøbbel og jeg veit når det skjer, jeg veit hvor jeg kommer til å ville gi meg og jeg veit hvor sint og sur jeg kommer til å bli.. Det er et helvete, men jeg gleder meg.
Bunken med teamvester er straks klare for henting og de er jo en motivasjon i seg selv. Direkte oversatt etternavn..hoho..humor på ekte Andersnivå.

BaneNM er jeg fortsatt bittelitt usikker på, men det heller vel mot å stille.. Om ca en uke nå så er det på tide med fokus på de to sinte syklene mine, så får jeg se da..om jeg klarer å få åkli fart på den igjen. Stiller ikke i NM med mesterdrakt for å bli nr 10! Sånn er det bare. Da beholder jeg heller trøya mi og later som det ikke har vært no NM i 2012. Lurt!

Veldig fornøyd med at sola endelig har titta fram litt igjen. Unga er også litt over middels fornøyd med det ser det ut som:







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar