onsdag 6. juni 2012

Æææsjass...

..Er det ikke det ene så er det noe annet eller no.. Møkk!
Litt barnslig å gi opp og svartmale hele resten av sesongen, men jeg er jo som kjent ganske barnslig..
Det som absolutt ikke skulle skje ha skjedd..

I Helga var det egentlig Bergen-Voss som sto på planen, men av mange gode og mindre gode grunner ble ikke det noe av..

I stede kjørte vi bil til Hokksund, parkerte der og sykla til Geilo.










Trilla inn på hotellet litt utpå kvelden, spiste enorme mengder mat og lada opp til hjemturen på søndag.
Det ble en veldig tung start for min del.. alt var møkk.



Da vi hadde sykla ca 10 mil løsna det og da hadde jeg det faktisk veldig fint.
...helt til jeg plutselig kjente det begynnte å murre i kne.. murringen ble til itiotisk vondt og da jeg trodde smertegrensa var nådd, så jeg skilt til Hokksund. Føkkings 7 mil igjen..skrekk og gru, jeg trodde jeg skulle dævve. Nøja meg med å sippe litt og kom meg fram til bilen til planlagt tid. Da fikk jeg is!
40 mil på to dager.

Tok det helt med ro på mandag. 
I går var jeg med Henrik for å kjøre 5 km tempo på steinsgård. Jeg sykla bort.. Kjente det med en gang..
Kjempekult at Henrik syns det er så gøy med tempo.
Han sykla 5 km på 10 min i går. Han er den eneste med små hjul enda, så han taper nok et minutt ca på det..men så blir han til gjengjeld råsterk og får seg en overaskelse når han bytter til stor sykkel til neste år.. (eller i år?)





Henrik hadde det kjempegøy og tok seg helt ut..
Jeg hadde vondt i kne!!!
Lå bak bilen på vei hjem. Så vi var oppe i 70km/t en stund.. Da glemte jeg vondtene et lite øyeblikk faktisk, men det var bare et lite øyeblikk.. Bakken opp til huset var fæææl og lang.

Ser litt svart på tiden fremover, men har sikra meg både behandlinger, røntgen og legetime de nærmeste dagene.

NM er bare noen få uker unna..
om noen dager veit jeg litt mer, men detta ser ikke lovende ut. Møkk!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar