lørdag 9. juni 2012

får vel som fortjent da..

...Sto opp tidlig i dag. Full av energi og klar for langtur. Endelig var go`følelsen på plass igjen. Møtte opp kl ni på Råholt. Er ikke så god på sånn telling, men tror det var ca ti stk (kjente og ukjente) som ville være med på Lygnatur i dag. Morro!!
På onsdag fikk beina mine juling på HELSE+ og jeg merka med en gang at låra mine satte stor pris på den behandlingen. Var jo egentlig der for å fikse kne, men låra fikk sitt de og.
Vinden og regnet var ikke helt på vår side, men det gikk fint..
Helt til det sto 40 km på computer`n min.. Da kom smertene i kne igjen..og noe så sinnsykt. Bråstoppa.. ble kvalm.. Helt sykt vondt. Ingen tvil om hvor turen gikk vidre for min del..-hjem!!
Snudde og trilla hjemover igjen. Deppa og skuffa.. Heldigvis gikk det over da jeg ikke belasta det..Lang slaaak nedoverbakke tilbake til Hurdal. Gikk fint og ble litt bedre humør.. De to neste mila gikk helt greit, men så kom det en knekk til. De to siste mila hjem ble en aldri så liten kamp. Gikk i ca 20-22 km/t...men var det kanskje bittelitt bedre enn på søndag..det var i hverfall bedre enn på tirsdag, for da høgg det til fra første tråkk.. I dag kom jeg jaffal 4 mil før det var stopp..
...Har på ingen måte tenkt til å gi opp, men må innrømme at jeg er litt lei meg. Det skulle jo ikke bli sånn..
Har ikke vondt nå som jeg sitter i ro, men plutselig går det liksom opp for meg at ting er snudd på hue..det er nå jeg merker hvor mye denna syklinga egentlig betyr for meg.
Ny time på Onsdag.. Er jo bare å håpe på at det lar seg behandle og at sesongen får en ok slutt. Jeg velger å tru det..




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar