lørdag 19. februar 2011

Helgeperm fra sykehuset..

Jeg og Henrik har nå noen uker foran oss på SSE. Han har epilepsi og er inne på med-ped-psyk utredning.
Sykehuset ligger i Sandvika, så nå driver vi å kjører litt frem og tilbake.
Vi er hjemme en tur nå, men skal tilbake på søndag kveld og da skal vi bli der til fredag.

Jeg har store planer om å få trent mye. Han er på skolen fra kvart på ni til tolv hver dag, så det er muligheter for litt mengde.

I dag har jeg endelig fått meg piggdekk og nye skotrekk, så nå er jeg klar for sykling i Sandvika.

I går ble det hviledag. Liker det dårlig..blir rastløs og litt misfornøyd..men veit jeg ikke har vondt av det innimellom.
Onsdag var jeg på dobbel spinn på Hasler. To og en halv time med gode intervaller og en tøff styrkeøkt.
I dag har vi vært på Holkeby gym igjen.. Kristian, Kjell Gunnar, Janne og meg kjørte 3x10 km på rulla. Første og siste runde lå mellom 80 og 85% og midterste mellom 85 og 90%.

Veldig god følelse å kjenne at kroppen spiller på lag..måtte go`følelsen bare vare og vare.
Gleder meg barnslig mye til å prøve det nye grønne beistet ute om bare noen uker(eller mnd..)

God helg :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar