søndag 13. februar 2011

prinsesselittslitenogtrøtt

...Klar for ny uke!

Ble en litt slapp og sløv søndag. Sov lenge alle sammen.. Ble ikke noe langtur på meg i dag heller. Unga ville ut og leke..syns ikke jeg kan prioritere meg selv først hele tia.
Det ble ikke noe tur til bestemor og bestefar heller, fordi bestefar er syk..

Fikk rydda og ordna litt hjemme da..og det er det slett ikke hver dag jeg har tid til.

Dro på spinning på Hasler (Gartner Olsen) nå i kveld.
Ble en bra intervalløkt. Kjørte mesteparten på veldig høy frekvens og med høy puls. Fulgte ikke instruksene helt, men skal jeg bli god til å trå fort er det det jeg må øve på.. Straffa seg litt innimellom da, for et par av sangene gikk liksom i hverandre, så da jeg hadde sett for meg en liten pause etter ca 4 min, gikk vi bare direkte inn i neste arbeidsøkt..
Det føles veldig bra å være frisk igjen og jeg tror kanskje all intervallkjøringa har vært nyttig.
Jeg føler jeg har god fart på beina nå..blir spennende å finne ut når asfalten titter fram og det grønne beistet skal på veien.
Jeg har veldig lite langturer nå og desto mer intervall og styrke. Helt omvendt fra i fjor.. Blir veldig spennende å se om jeg merker noe forskjell.. Ikke noe bevisst valg jeg har tatt, det har bare blitt sånn pga mangel på tid.

Helga er slutt..
Ha en fin uke alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar