fredag 4. februar 2011

Hælj..

Hurra.. helg!
Dagen ble ikke helt som jeg hadde planlagt, men jeg dumpa likevel fornøyd ned i sofan nå. Planen var å være med Janne å kjøre 3 mil tempo på rulla. Gleda meg til å trene sammen med de gæærninga igjen og skulle til å pakke ut alt stæsjet i bilen....men nei, så ble det ikke sånn... punktert i stua igjen.. Skjønner ikke hvordan jeg får det til.

Kom meg til Hasler i full fart, og det ble det spinning med Annbjørg i stede.
Første gang jeg har vært på rein styrke-spinn.. og det var gøy.
Låra rista og pulsen var ikke over 77%
Annbjørg er jo bare så søt og morsom, så humøret steg flere hakk i løpet av de 90 minuttene timen varte.


Her om dagen kjøpte jeg en kg kalkunfilet som jeg delte opp og frøys ned.. I dag ble det wok. Veldig godt!

Har et lite vekt-prosjekt gående..og endelig ser det ut som vektnåla har begynt å bevege seg nedover.
3-4 kg til før sesongstart er målet og det bør jeg klare,

Har vært på kurs (om skolenekting) i dag. Det var i Nord Odal, så jeg kjørte over Gullverket..
Har aldri vært så veldig glad i sykle opp der, men nå lengter jeg virkelig etter sommern..

På vei hjem møtte jeg en elg.. "ååå så spennende" liksom...men jeg stoppa for å ta bilde av den likevel jeg da.. ombestemte meg da jeg oppdaga at det var en grønn sofa!!

God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar