fredag 25. februar 2011

kjærlighet ved første blikk..

For en uke, og for et overskudd.. Hurra!
Til nå er jeg oppe i 10 treningstimer, så hvis helga blir som jeg har planlagt er jeg godt fornøyd.
Hadde egentlig sett for meg flere timer på sykkelen i sandvika, men jeg rakk rett og slett ikke.
Nytt forsøk til uka.
Fant et "velutstyrt" styrkerom på sykehuset, så denne uka har jeg vært igjennom både langturer, intervaller og styrke.
I dag ble det spinning på Hasler med en svært gravid Rita. Hu var full av bensin og hadde masse tøff musikk..
Hadde glemt klokka mi, men tror nok jeg var oppe og snusa litt på max i dag.. takk for "nananananana...."

Ja, så har jeg møtt den store kjærligheten..
Kom hjem fra sykehuset også sto endelig medaljemaskinen i gangen og smilte til meg...


Kunne jo ikke annet enn å smile tilbake og konstatere at det var kjærlighet ved første blikk!!
Må pakke bagen og komme meg til polen så fort som mulig nå..



Sånn ellers går det mye i:
og


Har et lite "gå ned litt i vekt" prosjekt på gang..
og det går faktisk veldig bra. Fortsetter sånn så kan da jaggu hende det blir jogging med Pierre likevel.
LOL lizm...

Ånkli god helg alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar