lørdag 24. desember 2011

Juger litt jeg..



..Ønska visst god jul og ga meg selv juleferie i går jeg gitt.. men nææææida.
Kom meg opp og på jobb en tur faktisk også på en lang og koselig handletur med Henriksen. Da vi kom hjem var huset reint om mulig enda mer julete..

Sara ble invitert til ei venninne i dag og Sjefen tok med seg gutta i bursdag...så da hadde jeg plutselig tre timer for meg selv.
Er i grunn ferdig med julestæsj, så da fikk jeg beskjed om å ta en økt på spinningsykkelen.
20 min oppvarming, 4x5 min tuuuungt, 20 min rolig, 4x5 min tuuuuungt og 20 min rolig igjen... alt sammen med puls under 132. Gikk så fint atte.

Det er litt gøy å se at låra forandrer seg...
Styrketråkk er veldig kult..,men det er vel slutt på det nå. Ny plan fra neste uke..
Snart polentur, så da må jeg ha litt mer fart i pølsesnabbene..

Nå er det juleferie og i mårra skal jeg ha treningsfri også. Jeg skal stappe og eta hele dagen lang og jeg gleder meg!!!

God Jul

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar