torsdag 29. desember 2011

tjukkebollafeita

Jeg ble kjempeglad da jeg veide meg i dag tidlig og oppdaga at jeg veier like mye som sjølveste julenissen..
Møkk
Det som ALDRI skulle skje har skjedd..
Vekta viste OVER 70kg..




Plutselig litt lite å finne på for ungene her hjemme hele dagen, så i dag ble det en tur på sfo.
Koselig med juleferie, men det kan bli litt kjipt i lengden. Tror de har sett HarryPotter 18 ganger nå..


Blir ikke mer morro enn man lager selv..

I går hadde jeg treningsfri igjen jeg.. men i dag var det på`n igjen.
Gå på mølle sto det på planen.. ho ho.. GÅ, 5x3 minutter.. Dro ned på SPORTICA, som IKKE er kallenavnet mitt nei..men treningssenteret på Kløfta. :o)
Fikk tråkka i gang mølla og satte i gang med friskt mot.. Litt blond kanskje siden det faktisk sto: DØDSDRAG på den planen..
Plutselig var 5x3 mye gitt... Fikk lov til å klemme på og jobbe pulsen helt opp mot max..
(Noe jeg ikke fikk helt til...)
Måtte prøve meg litt fram på denne mølla og finne ut hva jeg klarte av motstand og fart..
Siden detta var første gangen, ble det vel ikke noe superøkt, men nå veit jeg hva jeg skal stille den inn på neste uke. 8km/t og 15% stigning.. pulsen var oppe i ca 180 og det var litt uvant (og vondt)


Kjentes helt greit ut egentlig, men nå etter noen timer verker beina på en helt annen måte enn før.. Sjefen sier det skal være sånn..
Sånn apropo sjefen..hvis han skriver at han synes økta gikk LETT osv.. ja, da kan jeg fortelle dere at han juuuger. han bikka nemlig over på sofan og sovna med en gang vi kom hjem..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar