lørdag 31. desember 2011

..er det sånn det skal være ja..jaaa vel, akkurat ja.

Nyttårsaften, Arendalbesøk og treningsfri i dag.
Sjefen er ute på 4timerstur i vintersola..

Burde ikke ha pause egentlig..jeg putter så mye tull i munnen for tia at jeg ikke kommer til å komme opp en eneste bakke hvis jeg fortsetter sånn.. heldigvis er det siste dagen i dag.

min tur i mårra.. i følge værmeldinga skal jeg ut i regnvær..

Blæh..
Ble en litt lei økt i går. I følge planen virka det slett ikke ille.. men jeg tok feil igjen gitt.
To timer sone 1 med noe fart i beina og innlagte spurter med "fri" puls.. 5x10 sekunder (x2)
Etter torsdagens møllevandring var beina liksom litt "rare"... Faktisk ganske vonde. Eller ikke akkurat vonde, men helt tomme på en måte.
Kom meg omsider gjennom...men merker jeg gjør litt feil.
Istede for å øke tempo som jeg skal, velger jeg heller å skru opp motstanden for å få opp pulsen.
Målet nå er jo å få fart på beina..så jeg har litt å jobbe med framover.. bare en mnd igjen til polensamling nå.
Tjoho...

Henriksen har blitt ivrig på spinningsykkelen og jeg syns  han er så kul i den nye drakta:

Sånn ellers må jeg innrømme at jeg blir veldig glad i hjertet mitt av å tenke på at denne er min!!


..er det vanlig å liksom..å på en måte..sukk.. glem det.. åhhh.. den er så fin.

Hadde planer om å gå gjennom året som har gått og liksom evaluere egen innsats, men det gidder jeg ikke.. det som har vært har vært og nå er fokus på det som skal skje..
(sannheten er at 7 barn har spist frokost i stua og jeg må fram med støvsugeren nå som alle leker så fint..)

Her er noe av det jeg har gjort i år:

Så tilslutt vil jeg ønske alle et godt nytt år!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar