torsdag 22. desember 2011

Sånn..

Da har det nesten gått ei uke til gitt. Blei en bra en.
Mandag kjørte jeg en slags terskelpyramide. 20 min oppvarming også: 4-6-8-10-8-6-4 det gikk kjempebra. jeg kom opp til 160 slag i løpet av kort tid og lå stabilt og jobba hele draget gjennom. LETT! Avslutta med 20 minutter rolig og ble tvinga inn i isdusjen...

 ..Kan bli litt kjedelig å trene alene, så her sitter jeg da.. med trivelig selskap :o)


Innimellom jobbing, juleshopping og finpuss i oppussingsprosjektet ble det jaggu tid til ei økt på tirsdag også gitt.
Sjefen er streng, men han legger alt til rette så jeg skal få gjennomført treninga mi akkurat sånn han har planlagt.. slipper liksom ikke unna..og veit jeg kommer til å takke han for det en eller annen gang...
men det blir ikke i dag..
Da jeg kom hjem fra jobb på tirsdag sto sykkelen klar, flaska var på plass og middagen til unga var klar.. Ingen vei utenom i dag heller..
Starta med 20 min oppvarming og skrudde til.. 5 min styrketråkk, 2 min pause.. 4 ganger. Så 20 min rolig igjen og til slutt nye 5x4 med styrketråkk. Alt sammen med puls under 132 slag.
Ånkli go`økt!!



Onsdag hadde jeg treningsfri. Jeg og Henrik var på julegaveshopping og huset ble enda litt mer julete..

I dag er det torsdag og det betyr tortur av Clark Kent på SATS i Lillestrøm.. Litt dårlig tid i dag, så vi var ikke på plass før kl fem..varma opp og var klar for ca 3x20 minutter terskel. Litt misforståelser og dårlig kommunikasjon førte til at da klokka ble halv seks ble sjølveste Clark jagd ned fra podiet og ei energisk gla`jente tok over styringa.. Det skulle være en gul(lett)time. Syns det gikk fint. Morro med nye ansikter og litt god gammal "oppognedspinning". Klarte å holde meg i sonen min og i dag funka både bein og hode.


Har hørt rykter om at det er lille julaften i mårra.. Her er ca ingenting i orden.. dagen i mårra blir helt klart for kort.. Har litt feriefølelse, men det er jo oggså feil. Må på jobb en tur i mårra også..men så er det ferie.


Ojojoj... i går var jeg en tur på butikken og hilste på den nye babyen min.. Snakk om kjærlighet ved første blikk!!
Den er så hvit og fin.. Denne lille tassen er så pen at den lett får plass i stua. Er det vår snart?

Takk, tusen takk:
Den hvite er min!!


Ta et par dager fri nå da? Slappe av og spise usunne ting og sånn..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar