søndag 29. januar 2012

Flink jente


Sånn..
2 timer på spinningsykkelen unnagjort.
Veldig fornøyd med dagens økt.
Siden vi har bestemt oss for å ikke reise til Polen om en uke likevel, ble det litt forandring på planen min.
Kjipt at vi ikke skal dra, men det er liksom ikke noe vits i å bruke så mye tid og penger på en tur som ikke blir sånn vi hadde sett for oss.
Det er konkurransehelg på banen. Jeg ønsker jo kun å kjøre individuelle starter også viser det seg at jeg ikke kan plukke ut kun en øvelse.. Må jo bare innrømme at jeg rett og slett ikke tør å kjøre fort med flere på banen..
..dermed får jeg ikke kjøre.
Sjefen skulle kun kjøre en start han også.(..og den øvelsen skal ikke kjøres i helga i det hele tatt..)
Kjipt...

Tilbake til dagen i dag..
Jeg har ikke fått kjøre ånkli styrketråkk på leeenge.
Nå har det bare vært om å gjøre å få puls og frekvens opp i nye høyder.
Nå er det ikke banesykling igjen før langt uti februar, så da fikk jeg kjøre 2 timer rolig med 4x5 min styrke (x2)
Fyttigrisen så tungt jeg tro!
Pulsen var ikke  over 134 slag og det var bare såvidt beina gikk rundt.

Da jeg var ferdig med det la jeg meg på gulvet og tok 100 sit-ups og strekkogtøyogbøyøvelsene jeg har fått beskjed av Henrik å gjøre 3 ganger i uka.
Sjefen sjæl er på låven for å teste famgangen, ringte akkurat for å si han var i live..
Ikke helt umulig det står noe om det her:
http://hertugen.blogspot.com/
Jeg har faktisk lekt bittelitt husmor i dag. Klær opp, klær ned, klær inn...
Dumme klær.
Oppvaskmaskin, sengetøy, skolesekker og middag.. også badet da.
Dumme bad.
Blir ikkeno i dag.

Sliten i beina jeg, men digger det.

Er vel klar for ny uke nå tror jeg. Har fått en ukes trening på SPENST på Jessheim fra Tirsdag, så dette blir nok en litt annerledes treningsuke. Liker det.

Mamman min har sagt hun skal komme til oss denne uka også, det er alltid koselig.

Sånn apropo mamma, nå trenger du ikke lese mer av dette innlegget.



Noen av dere husker sikkert at jeg rett før jul lot dere få se i "forundringspakka" jeg fikk fra FLIRT.
Nå har alt stæsjet vært hos meg en stund og det er to ting som skiller seg ut som klare favoritter.

Jeg lover deg, du burde...
http://www.flirt.no/Glidemiddel/Pjur/Pjur-Woman-bodyglide-30ml

http://www.flirt.no/Vibrerende-egg/Bullet-Vibe-Vibrerende-egg-Sort


God fornøyelse og fortsatt god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar