søndag 1. januar 2012

..en moteblogg lizm...

ojeah...

Nå er første uka med nytt trenignsprogram gjennomført og jeg klarte å følge det 100%..til tross for juleferie og helt komisk inntak av mat og godteri..
..men NÅ er det slutt.. skal bare klemme i meg resten nå i kveld.. SÅ er det bare å gyve løs på veien mot nye mål..(og ny kropp)


På planen i dag sto det 5x8 min terskel..
Siden jeg er en aldrende dame og hukommelsen begynner å bli så som så, hang jeg denne på skapdøra i dag. Lurt altså..

Satte meg på og følte jeg sparka meg selv i magen. Føler meg som en mett flodhest og det er helt grusomt.
Kjørte rolig oppvarming og fikk mageknip fra helvete. Var like ved å gi opp, men beit tenna sammen..
Heldigvis
For det gikk over litt og alle 5 draga gikk egentlig kjempebra.
Er ikke helt sikker på hva jeg syns om detta "fart i beina" greiene...
Det er ånkli vondt.
Veldig fornøyd med at jeg klarte en frekvens på 115 med puls på 160 og svettekrana på max.
Sykkelen sto liksom å duppa i en slags fløtesaus da jeg var ferdig..
Godt å bli kvitt..

..bittelittegrann sliten i dag..måtte grave litt ekstra dypt.

..Blir heldigvis fort folk igjen da..
og som den moteriktige fjortisen jeg er, var det på sin plass med en ansiktsmaske etter trening i dag..

La meg litt på sofan, men fikk streng beskjed av Oliver om å gå på badet å barbere meg.. droppa barberinga, men gikk i isdusjen..(som faktisk var veldig godt i dag)

Så til dagens outfit lizm: 2xU fra topp til tå! Anbefales sterkt..

Legg spesielt merke til de flotte "bølgene" på ryggen..det er veldig in nå i disse dager.(For ikke å snakke om hullet i veggen)
Har vært inne på tanken å bytte gardiner på treningsrommet en dag også faktisk.. selvom de er helt nydelige,men det blir ikke i dag. 


Sånn, da blir det kalkunrester og Harry Potter 2 og 3 her i kveld. Tilbake til hverdagen i mårra og opp kl 6.
Jippi...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar