mandag 23. januar 2012

Litt sånn høy på Polen..

Hjemme fra jobb og sånn passe trøtt. Ble ikke akkurat så mye søvn i natt. Flyet landa klokka tolv. Blir nok ikke så seint i kveld merker jeg.. Blir ikke noe trening heller..


Det har vært en kjempefin tur til velodromen i Polen. Ca 10 timer på banen og sløving på hotellet..

Denne gangen var vi 25 ivrige syklister og trenere. Initiativtakere og ivrige ledere var Rolf Morgan Hansen og May Britt Våland, som absolutt ikke er noen hvem som helst når det gjelder banesykling.
http://no.wikipedia.org/wiki/Rolf_Morgan_Hansen
http://no.wikipedia.org/wiki/May_Britt_Hartwell
Veldig gøy og ikke minst veldig lærerikt å få så mye tid sammen med noen som er best på de tingene jeg liker aller best.


Tok fri fra jobb på fredag og landa kl 11. Det var bare å skru sammen udyret og komme i gang..
..men neida, ikke bare bare.. også denne gangen måtte jeg bruke noen runder på innerste bane før jeg turte å kjøre opp i "skråningen". Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å være så pysete.
Da jeg endelig kom meg opp i fart og svingte oppover på banen, kjente jeg at sykkelen passa meg helt 100%!
De 5 timene jeg har vært på Foss er verdt hvert enest lille minutt. Henrik kan jobben sin med å tilpasse sykler assa!
(han er forøvrig heller ingen hvem som helst.. )
http://www.sykkelmagasinet.no/Henrik+Oftedal+vant+Norseman.b7C_wlbG3i.ips

Det er virkelig morro å sykle når alt stemmer..




Kjørte 200 meter, 1-2 og 3000 meter tester uten de helt store resultatene egentilg, men er som du ser storfornøyd likevel. Føler jeg har lært masse og faktisk også lykkes med å fokusere litt mer på det tekniske i mye større grad enn jeg har gjort før..
Jeg har også fått testa endel forskjellige gir og landa på at jeg setter mest pris på å få trå tuuungt og sakte.
Kom i mål på 4 blank på 3000 meter denne gangen.. i November i fjor var tia 3.56, men da med tyngre gir..

Utenom testinga dreiv gærninga med poengløp og diverse andre møljeøvelser.. Kjempemorro (å se på)

Ble tid til endel pisking også.. litt rart at det er så gøy å bare sykle rundt og runt...men sånn er det bare.

Sjefen sjæl tok helt av og kjørte styggfort, regner med det står litt om det HER:
http://hertugen.blogspot.com/

Nå håper jeg veldig vi får reist tilbake igjen alt om to uker.































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar